Imunitatea și curiozitățile ei. Dacă nu știați , aflați acum…

1.Imunitatea este armura noastră de protecţie împotriva virusurilor şi bacteriilor. Această baricadă umană face diferenţa dintre boală şi starea de bine

2.Semnele că ai imunitatea scăzută sunt variate: faci des infecţii urinare, micoze vaginale şi bucale, îţi apare herpes la gură, coşuri pe faţă, răceşti des, te simţi mereu obosit, nu te poţi concentra, suferi de insomnii

3.Lipsa de somn, oboseala, stresul, plus o  alimentaţie nesănătoasă sunt cei mai mari duşmani ai imunităţii

4.Oamenii de știinta din cadrul universității Loma-Linda din California au descoperit că în timpul râsului crește producția de anticorpi. Stanley Tan, endocrinolog explică: „toți acești neuro-hormoni se comportă precum o orchestră, fiecare instrument cântă o notă specială. Râsul face întreaga orchestră mai melodică, mai armonioasă. Cu alte cuvinte: râsul stabilește un echilibru între toate componentele sistemului imunitar.” Citeste mai mult

Cicoarea și curiozitățile ei. Dacă nu știați , aflați acum…

Cicoarea – beneficii, consum, contraindicatii - Sfaturimedicale.ro1.Cicoarea este o plantă perenă, din aceeași familie cu păpădia, care înflorește până toamna târziu și este folosită ca supliment alimentar sau pentru prepararea unei băuturi asemănătoare cafelei, în special de către cei care vor să renunțe  la consumul de cofeină. Cafeaua de cicoare este preparată din rădăcina acestei plante, care este prăjită și apoi fiartă

2.Datorită conținutului de inulină, și nivelul de zahăr din sânge este redus prin intermediul consumului de cicoare

3.Cicoarea îmbunătățește tranzitul intestinal și poate combate constipația. Rădăcina de cicoare este o sursă bogată de fibre, care îmbunătățesc sănătatea digestivă. 

4.Reduce ritmul cardiac prea rapid și combate tahicardia

Citeste mai mult

Cele mai mari cinci greşeli alimentare pe care le facem în post. Cum ne putem îmbolnăvi şi îngrăşa crezând că ne detoxifiem

Retete de post - ciorbe, tocanite, salate, legume la cuptor | KauflandMâncarea de post nu este săţioasă, motiv pentru care suntem tentaţi să mâncăm mai mult. Perioada de post este o provocare nu doar pentru suflet, ci şi pentru organism. Privarea de anumite alimente, făcută greşit, poate duce la îngrăşare şi chiar la îmbolnăvire, avertizează nutriţioniştii. Postul, sub aspect culinar, este o perioadă în care organismul este supus la grea încercare, mai cu seamă că nu se respectă un principiu de bază al nutriţiei: o alimentaţie diversificată şi echilibrată. Citeste mai mult

Cat valoreaza ceapa

Prietenii din grădină. Cum ne ajută ceapa și usturoiul să slăbim și să fim sănătoși | DCMedical.roA fost odată un om căruia îi plăceau călătoriile și aventurile, pe nume Saul Visătorul. Intr-o zi, un înțelept rătăcitor i-a povestit despre o țară în care nu era cunoscută ceapa. „Nu au ceapă? ” a exclamat Saul Visătorul.” Cum pot să se bucure de mâncare fără ceapă? Trebuie sa merg într-acolo și să îi fac sa afle despre acest minunat fruct al pământului.”

Fără să mai stea mult pe gânduri, și-a încărcat căruța cu ceapă și a dat bice calului. După o lunga călătorie, a ajuns în cele din urmă în țara despre care îi vorbise înțeleptul și s-a îndreptat direct către palatul imperial, unde a fost primit chiar de suveran.

„Maiestate, țti aduc o nouă plantă, care are calitatea unică de a îmbunătăți aroma oricărui fel de bucate. A o gusta reprezintă un deliciu pentru cei cunoscători. Te indemn să o încerci cât mai repede.” „M-ai făcut curios,” a răspuns ămpăratul. „Voi gusta din planta ta, dar te avertizez că dacă este dăunătoare îți vei perde capul.” Citeste mai mult

Coarnele de pădure și curiozitățile lor. Dacă nu știați , aflați acum…

Coarne De Pădure. Ce Beneficii și Proprietăți Au. Rețete Cu Aceste Fructe De Pădure | Libertatea1.Coarnele de pădure sunt fructe mici ce pot avea culoarea roșie, portocalie sau galbenă. Ele apar la începutul toamnei și sunt folosite adesea în scop terapeutic, având un gust dulce acrișor

2.Coarnele de pădure au mai multă vitamina C decât lămâile sau mceșele.Este motivul pentru care ajută la întărirea sistemului imunitar, datorită conținutului lor mare de vitamine C

3.Sunt o sursă bună de vitaminele A, B1, B2 și C. Ele conțin și magneziu, calciu, minerale, pectine, acizi grași, fier și tanin, substanțe nutritive esențiale pentru corecta funcționare a organismului

4.Sunt ideale pentru diabetici, datorită indicelui glicemic foarte mic, dar și a faptului că poate ajuta la scăderea nivelului de zahăr din sânge

Citeste mai mult