Rețeta nemuririi a fost descoperită ! Uraaaa !

obiceiurile

         Specialiști din întreaga lume au cercetat zeci de ani fiecare părticică a vieții noastre și au ajuns la concluzia că nu doar „genele bune” ne țin sănătoși până la 100 de ani, ci și câteva alte mici obiceiuri. Iată care ar fi  acestea :

  1. Mănâncă mai multă coajă de pâine. Ea conține de până la opt ori mai multă lizină, antioxidant care luptă împotriva cancerului, decât miezul.
  2. Fă sport cu greutăți. Universitatea Michigan a demonstrat că bărbații care fac antrenament de forță regulat și-au scăzut cu opt puncte presiunea diastolică. Indeajuns pentru a reduce cu 40% riscul de atac cerebral și cu 15% pe cel de infarct !
  3. Liber la ulei de măsline si oțet. Pune în salată sau în mâncare oricât vrei ! Cu ajutorul lor vei reduce riscul de cancer, îmbătrânirea prematură, obezitatea și diabetul.
  4. Ia un supliment de magneziu zilnic. Vei fi cu 40% mai puțin predispus la deces produs de orice fel de afecțiune fizică.
  5. Bea opt pahare de apă pe zi, spun cei de la Universitatea Loma Linda. Specialiștii au descoperit că „băutorii de apă” sunt cu 55% mai putin predispuși îmbolnăvirilor de orice natură.
  6. Mănâncă zilnic un grapefruit rosu și, pe cât de des posibil, fructe de pădure. Aminoacizii și antioxidanții din ele te vor ajuta să previi cancerul și bolile mentale.
  7. Râzi mai mult. Alege o comedie, în locul unui film de acțiune sau horror, deoarece o ora de râs iți relaxează corpul și mintea îndeajuns încât să se regenereze după atacurile de stres.
  8. Căsătoreste-te. Contrar multora care văd viața de familie un iad, specialiștii au demonstrat că persoanele căsătorite au o rată de deces mult mai apropiată de parametrii normali, decât cei care au ales burlăcia!  Prin urmare, datorită confortului psihic și protecției partenerului de viată, căsătoriții trăiesc mai mult.
  9. Nu mai duce boala pe picioare. Cei care își pun sănătatea pe locul doi și nu se   menajează în perioada cronica a unei răceli sau altei boli sunt de două ori mai predispuși la atacuri de cord fatale și la complicații serioase ale afecțiunilor. Dacă ești răcit, rămâi în pat!
  10. Savurează două cești de cafea pe zi, dacă vrei să previi cu până la 55% apariția infarctului sau a bolilor cardiovasculare.
  11. Stinge focul din stomac. Dacă suferi des de usturimi în piept, mergi la medic și tratează-te. Aceste arsuri slăbesc puterea inimii, spun specialiștii de la International Journal of Cardiology.
  12. Parfumează-ti dormitorul cu iasomie sau trandafir, pentru a avea un somn liniștit.  Cei care nu se odihnesc corespunzător sunt mult mai predispuși bolilor de inimă, mentale  si diabet.
  13. Nu sări de trei pahare de alcool pe zi. Experții de la Harvard spun că aceasta este rețeta ideală pentru o sănătate curată.
  14. Mănâncă cinci porții de legume și fructe pe zi.Sănătatea ta va fi intactă chiar și la vârsta de 100 de ani !
  15. Fii relaxat.Oamenii stresați trăiesc cu 20 de ani mai putin decât un om cu o stare psihică normală.Dacă adăugăm și fumatul la această formulă ne putem explica de ce foarte multi oameni suferă decese premature.
  16. Nu te mai stresa la munca. 70% dintre sinucigași au ales să-și ia viata din cauza stresului de la serviciu. Alege să fii calm și să nu iei problemele de lucru acasă. Astfel ,te vei feri de multe boli mentale.
  17. Fă mișcare în aer liber și ia-ți un cățel care să te motiveze! Vei reduce orice formă de depresie până la 100%, iar corpul tău se va simii cu 50% mai bine !
  18. Mănâncă ciocolată neagră, chiar dacă esti la regim. Nu va avea efect negativ asupra dietei tale, iar partea bună este că patru grame de cacao sporesc eficacitatea inimii cu 33% !
  19. Bea ceai de mentă. Conține antioxidanți puternici care reduc cu 60% inflamațiile organelor si previn apariția diabetului.
  20. O oră de somn la prânz face minuni pentru trup și suflet. Efectul lui este imediat, iar remediu pentru boli sau afecțiuni mai bun decât somnul nu există !

         Cu siguranță or mai fi și alte obiceiuri bune, dar iată , le avem pe cele 20 . Important să  ne „împrietenim” cu ele cât mai curând posibil, cu cât mai repede , cu atât mai bine.                  În mod sigur, a ne crea un obicei nou și bun pentru noi nu este ceva ușor de realizat, asta pentru că presupune multă voinţă, atenţie şi concentrare din partea noastră. Dar atunci când la mijloc este sănătatea noastră , merită !  Poate nu le vom reuși pe toate cele 20, dar cu cât mai multe cu atât mai bine, asta deoarece  așa cum spunea  Benjamin Franklin “Valoarea ta este determinată de ceea ce rămâne după ce scazi obiceiurile proaste din cele bune”.

12 comentarii la articolul “Rețeta nemuririi a fost descoperită ! Uraaaa !

  1. Având un stil de viata sănătos avem toate șansele sa îmbătrânim frumos. Nemurirea pare un termen abstract dar poate fi obținută totusi6 dacă avem norocul să lăsăm în urma noastră multe realizări memorabile și cât mai mult ADN uman de calitate prin copiii noștri.

  2. Interesanta aceasta „reteta a nemuririi !!! 🙂
    * „La ce i-ar folosi unui om sa fie nemuritor daca nu stie sa isi foloseasca bine o jumatate de ora?”
    Ralph Waldo Emerson
    O zi senina ! 🌞

  3. Unele obiceiuri, reduc din „nemurire” 🙂 (oțetul, cafeaua..) Medicii spun sa consumi si sa faci ceea ce iți place, fără excese si regret. Avem posibilitatea sa alegem ceea ce consideram ca e bun, pentru fiecare dintre noi.
    O zi fara regrete! 🙂

  4. Reteta nemuririi o stiu toti oamenii si chiar nu-i secreta : lasa niste urmasi care sa-ti continue cat de cat ADN-ul , lasa niste copii in urma ta , lasa fii si fice dupa tine , lasa oameni educati si bine crescuti si… ai fericita ocazie de-a traii cat va lumina Soarele Pamantul . Continuitatea , acesta-i „secretul ” !

  5. Problema cu alcoolul poate fi mai bine recomandată: decât să obișnuiești organismul cu trei pahare pe zi și să-l faci dependent, mai bine-i dai toate acele pahare într-o singură zi, iar apoi îl lași să se purifice.
    Salve amicale din Seini, dragă prietene! 🙂

  6. Nu mă voi mai căsătorii, dar un pui de somn face foarte mult pentru o după-amiază bună. Nici nu cred că există vreun om care să respecte toată rețeta, dar contează și o parte din ea. 😉
    O zi bună, în continuare!

    • Asa este…cu cat mai multe , cu atat mai bine. S-apoi ceea ce conteaza este sa le respectam pe cele care ne fac mult bine . Puiul de somn de dupa masa este temelie as putea spune ! Obiceiurile bune trebe pastrate si profitat de ele.
      O zi faina sa ai , draga Petru , iar w/e sa te gaseasca intr-o forma excelenta ! 🙂

Lasă un comentariu