Cum stimulezi sistemul imunitar prin 11 tratamente naturiste

Cum stimulezi sistemul imunitarCu o dieta echilibrata bazata pe legume si fructe, vei crește activitatea sistemului imunitar , incat va face pH-ul corpului mai alcalin, ceea ce te va ajuta sa pastrezi germenii la distanta.

Ghimbir

Ghimbirul ajuta sistemul limfatic si previne acumularea de toxine care ne fac sensibili la infectii, mai ales in ceea ce priveste sistemul respirator.

Apa

Ar trebui sa pastrezi mereu o buna hidratare a corpului band multa apa si evitand bauturile cu multi indulcitori, incat acestia deterioreaza sistemul imunitar.

Vitamina C

Toata lumea stie ca luand vitamina C ca supliment alimentar este bine pentru constructia imunitatii.

Oua

Contin fier, biotina si vitamina B12, ajutand la cresterea parului. Fierul combate anemia, o reducere de celule rosii din sange, care este deseori o cauza a pierderii parului la femei.

Boabe de soc

De-a lungul istoriei, boabele de soc au fost folosite pentru o multime de lucruri diferite incluzand raceala, febra sau pentru taieturi si arsuri. In zilele noastre, sunt folosite pentru a creste activitatea sistemului imunitar impotriva virusurilor.

Usturoi sau ulei de usturoi

In ciuda mirosului sau, usturoiul este o alta optiune buna cand vine vorba de alimente benefice pentru imunitate. Poti taia catei de usutroi proaspat, pe care sa ii iei cu un pahar cu apa. Exista si tablete fara miros, daca nu vrei sa atragi atentia asupra ta.

Probiotice

Toti avem nevoie de un intestin sanatos, dar din cauza alimentelor procesate si a antibioticelor, cei mai multi dintre noi nu il au. Poti ajuta la activitatea sistemului imunitar mancand iaurt de casa sau luand probiotice sub forma de tablete.

Fulgi de ovaz

Fulgii de ovaz sunt sanatosi, deoarece au fibre solubile ce reduc LDL-ul, sau colesterolul “rau”.

Semintele de dovleac

Sunt bogate in magneziu, ajuta la scaderea presiunii sangelui si reduc riscul de atac de cord sau accident vascular cerebral.

Salvie

Extractul de salvie lucreaza ca un expectorant si ajuta la indepartarea mucusului din tractul respirator, calmand tusea. Ca o buna alternativa a expectorantilor farmaceutici, poti incerca sa adaugi o picatura de extract de salvie in ceai sau apa fierbinte.

Sa nu lasam vremea ploioasa sa ne ia ce avem mai bun, ci sa consumam cateva dintre aceste alimente sanatoase, delicioase si uimitoare. Atat trupul, cat si spiritul se vor simti mai bine si ne vom proteja de virusi!

Sursa : Yve

Așadar , 11 tratamente naturale , fix cât o echipă de fotbal , care în mare parte ne sunt la îndemână. Ș-apoi merită  dacă ne gândim că o facem  pentru un sistem imunitar cât mai greu de “bătut”. Cetatea noastră , adică sistemul imunitar ,trebuie fortificată mereu pentru a face față “intemperiilor” de zi cu zi, „atacuri” care „hal” Domnului  sunt destule și vin din toate părțile !

6 comentarii la articolul “Cum stimulezi sistemul imunitar prin 11 tratamente naturiste

  1. De acord cu tine, dar adăugăm și puțină carne la ingredientele de mai sus, pentru a spori puterea de luptă a corpului. Dacă știm câtă, de care, când și cum să o pregătim. 😉
    Salutări și numai gânduri bune, dragă prietene!

    • Sunt si eu pentru carne si ai perfecta dreptate, conteaza cata carne consumam si de care. Un echilibru se impune in cantitatea si varietatatile de „papica” pe care o consumam. O zi excelenta ! 🙂

  2. Toate-s într-adevăr excelente.
    În afară de ouă. Un singur ou are 200mg de colesterol. Știai că-n America, industria ouălor n-are nici măcar voie să spună că ouăle-ar fi nutritive, sau sănătoase, sau fără pericol? E interzis de către Departamentul de Agricultură al SUA. Un ou pe zi => boli cardiovasculare. Una din sursele mele de informație pentru tot ce e nutriție e nutritionfacts.org. E-n engleză, se străduiesc să traducă tot în mai multe limbi, și acceptă voluntari.
    Pentru fier, poți s-adaugi, de exemplu, leguminoasele: năut, linte, fasole…
    Cât despre B12, anumite alge au B12, dar cine are acces la alge? Avem nevoie de 2,4µg de B12 pe zi. Organismul e capabil să stocheze vitamina B12 pentru ani de zile, între 2000 și 4000 de µg. Deci e suficient să mănânci 100g de scoici, adică 90µg, adică o conservă de scoici, o dată pe lună.

    xoxo,
    Alexandra.

  3. Foarte bune sfaturi! De luat aminte și de aplicat cât mai bine și mai diversificat. Decât să ajungem să ne îndopăm de medicamente, mai bine să apelăm la ceea ce ne oferă natura cu generozitate, pentru sănătatea noastră.!

    PS. Aș vrea să intervin puțin la comentariul de mai sus al Alexandrei. Sperând să nu se supere pentru completarea mea. Dar nu sunt deloc de acord cu ideile americane. Taman ei stabilesc niște standarde nutriționale, cu care mulți medici nici nu sunt de acord, iar în America obezitatea face ravagii. Îmi povestea un prieten care a fost prin America, despre o întâmplare care l-a uimit. A intrat într-un mic restaurant la colțul străzii și a cerut să mănânce la micul dejun niște ouă ochiuri. I-au fost făcute pe loc din…prafuri! Nici vorbă de oul „tradițional”!
    Da, oul are colesterol, dar despre ce colesterol e vorba? Că și ăsta e de multe feluri. Mai bun și mai puțin bun. Bunicii noștri mâncau ouă pe săturate și au fost sănătoși și puternici.
    Mă rog, e doar un punct de vedere. Numai bine!

    • Multumesc pentru trecere si comentariu, draga Alex. Apropo de oua, cunosc multi oameni ,care zilnic consuma 1-2 oua si sunt bine merci. Asa a procedat si dragul meu tata, care pana pe la 75 de ani consuma in fiecare dimineata cate doua oua, dupa care a trecut la unul pe zi . Nici vorba de colesterol.
      Zi faina ! 🙂

Lasă un comentariu